piatok 3. apríla 2015

Všetky blogerky sú rovnaké?

Ahojte,


Tento článok bude možno dlhší ako obvykle ale musím to už zo seba dostať von. Musím vyjadriť svoj názor aspoň takto prostredníctvom tohto blogu lebo niektorí ľudia už zachádzajú priďaleko.

V mojom aktuálnom období hľadám nové inšpirácie,námety na nové príspevky na rôznych blogoch. Hovoríte si A čo? Koho to trápi? No chcem sa dostať k hlavnej téme dnešného článku.

Každý máme iný vkus, iný štýl, každého z nás baví niečo iné a každý rád píše o tom čo jeho napĺňa a baví. Nehovorím, že je to zlé. Ale keď som si prezerala blogy rôznych dievčat a videla som, že všetky ich články sú akoby ich písala jedna osoba, tak som sa nad tým tak trochu pozastavila. Viete, nechcem týmto článkom nikoho uraziť ani nič podobné, ale musím sa vyrozprávať.





 Blogovanie je o tom, že človek robí to čo ho baví, chce ľuďom dať akýsi iný pohľad na svet, chce ich inšpirovať, motivovať do vecí, ktoré by sa možno niektorí neodhodlali, ale keď vidia že aj ostatní ľudia majú rovnaký cieľ aj on zato zabojuje. To je akási moja charakteristika blogovania a bloggerka by mala byť osoba, ktorá sa líši od ostatných, ktorá ma nové nápady,cieľe a ukazuje svetu niečo nové. A možno preto ma to hnevá (vlastne aj keď nemá čo, veď predsa každý si môže robiť čo chce, no predsa je tu pár vecí.) Dosť často sledujem stránku Móda zo slovenských a českých ulíc a možno práve aj táto stránka ma tak trochu navnadila k tomuto. Keď tam kliknem a pozerám si tích ľudí a pri každom je odkaz na ich blog,vždy si ho pozriem no už mi to naozaj príde ako keby ľudia nemali svoju vlastnú hlavu, svoje nápady ale musia sa opičiť po druhých. (Musím ale uznať, že sú tam aj dievčatá, ktoré sú naozaj samé sebou a vedia inšpirovať a majú svoj štýl a niektoré fakt obdivujem ale tích je ich tam už naozaj  málo.) A zarazil ma tam komentár typu: "Už sa nato nemôžem pozerať, každé jedno dievča čo sem pridáte má svoj blog? To čo je? To je teraz taký veľký trend? To nedokážu dievčatá aj inak zaujať? VŠETKY BLOGGERKY SÚ ROVNAKÉ!" 


Hmm. A vtedy som si povedala: Idem aj ja ako ovečka za stádom? alebo som sama sebou a robím to čo ma baví? A teraz sa musím naozaj priznať. Zo začiatku som chcela byť naozaj niekto iný, chcela som sa stále na niekoho podobať,chcela som robiť to čo všetci. Keď tento blog vnikol mala som 15 rokov a bola som presne ako všetky ostatné blogerky. Robila som príspevky o make-upe, What´s in my school bag, favoritov a podobne. Ja nehovorím, že je natom niečo zlé, len napísala to jedna a písali sme to všetky a každá jedna z nás si myslela, že je výnimočná, že wow s akou novinkou prichádza. A možno tu to dnešné blogovanie stratilo zmysel a podstau. 


Ja nikoho nechcem uraziť ani nič, ja som bola presne taká istá. A každý si vybral zameranie blogu podľa seba a k tomu tieto články patria, no keď to už až takto vyústilo, dosť som sa nad tým zamyslela. No ako plynul čas, začala som do tích mojich  článkov vkladať samú seba a začala som blogovať tak ako to cítim, ako chcem aby ma ľudia chápali a aby si z toho aj čitatelia niečo zobrali. Ľudia chcú neustále splývať s davom a dnešná doba je tak skazená že ľuďom ide iba o to kto ma najviac lajkov, ten je úplny kráľ, toho všetci žerieme a tak. 

Ľudia si dokážu tak závidieť a ohovaráť sa navzájom, že niekedy sa mi naozaj pozastavuje rozum. Ale prečo toto všetko vniklo? Hlavný dôvod sú sociálne siete, nevieme už medzi sebou ani normálne komunikovať, všetci sú neustále na mobiloch,na facebooku, na instagrame, všetci sú v centre diania a všetci vedia o každom všetko. Je to smutné. Ja sa snažím už obmedzovať sociálne siete, skúste to aj vy, skúste vydržať jeden deň bez mobilu a choďte radšej von s kamarátmi alebo jednoducho urobte niečo bez toho aby ste museli použiť mobil.



Ja viem že nejako neovplyvním to čo sa deje,no ak chce niekto naozaj písať blog, musí to robiť s láskou a nadšením. S tým, že ho to baví, napĺňa a je ochotný tomu obetovať 80% svojho života. Ak chce byť niekto bloger ako tie najznámejšie, musí sa tomu oddať 100%, pretože pre nich je to práca na plný úväzok. Áno, tí sa tým živia, sú za to platení, všade chodia s kamerou/foťákom, zápisníkom a skupinkou ľudí, ktorí im v tom pomáhajú. Prispievajú pravidelne, dennodenne, dokonca viac denne, aby boli ich čitatelia "stále v obraze"...  Myslím že o tomto to je. 


Možno si teraz mnohí poviete, koho tu teraz ty poúčaš, veď o tebe nikto nevie, nikto tvoj blog nečíta a myslíš si že si najmúdrejšia na svete, no ja vám poviem že ja som už dosiahla svoj cieľ, vyše 20,000 čiateľov je pre mňa TOP a to ma motivuje k tomu aby som bola stále lepšia a dala zo seba najviac. Nikdy by som si nepomyslela, že za 2 roky si nájdem nových kamarátov,dokonca ma v tom podporujú už aj moji spolužiaci, ľudia z gympla ma tiež nehádžu do jedného vreca s ostanými ale začali ma brať takú aká som! Začo som im neskutočne vďačná. 


A že môj blog nemá nad 100,000 čitateľov? Som len na začiatku, vo veľkom svete, kde sa každý musí uchytiť ako najlepšie vie. Kde má plno konkurencie,veľa prekážok, ktoré musí prekonať no hlavne sa nesmie vzdať, lebo len najslabší odchádzajú z boja na začiatku, tí silní to vydržia až do konca! 


Tak dúfam že som vás týmto článkom neunavila k smrti, že vám to pomôže vytvoriť si aspoň trochu taký obraz ako ho vidím ja a zostanete tu so mnou naďalej a možno spolu pozmeníme to čo sa deje okolo nás :) Ďakujem za vašu podporu, za všetko čo pre mňa robíte. Ste najlepší a ešte raz nikoho som týmto článkom nechcela uraziť len som chcela vyjadriť svoj názor na danú situáciu.


Vidíme sa v najbližšom článku tak si užite prázdninky zatiaľ :) Papa


"Great blogging is about creating an emotional connection with your readers!"


Aký je vás názor na blogovanie v dnešnej dobe? Zhodujete sa so mnou v niečom?























4 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Veľmi pekne napísané. Vo všetkom s Tebou súhlasím. Ja som začala blogovať takmer pred 4 rokmi a nedávno som sa k tomu vrátila. Nerobím to pre to, že si chcem niečo dokázať, ale pre to, že ma písanie baví! :)

www.madein-slovakia.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

A presne o tom to má byť :) ďakujem veľmi pekne <3 a pozriem sa na tvoj blog :)

Lívia povedal(a)...

Krásne vo všetkom stebou súhlasím :) A nespravila by si niekedy ešte cviky? Nejaké rady a triky ako cvičiť ako si formovať brucho, zadok a tak? Ide leto tak by sa to hodilo! :D :)

Unknown povedal(a)...

Ahooj :) ano anoo to mala byť jedna súčasť prekvapenia,ktoré pre vás plánujem :) určite sa aj tento článok tu objaví už čoskoro :) aa Ďakujeem <3