nedeľa 5. apríla 2015

#TRICS AND TIPS BY NICOL - FAVOURITE BLOGGERS AND YOUTUBERS ♥

Krásnu veľkonočnú nedeľu vám prajem,

dlhšie som premýšľala aký ďalší typ by som vám v týchto článkoch mohla dať a napadla ma takáto vec. Chcela by som sa s vami podeliť o ľudí, ktorých často sledujem , či už na instagrame alebo facebooku a ktoré blogerky a youtuberky patria medzi moje obľúbené :) 
Myslím, že nemá vyznám momentálne dlho rozprávať a preto radšej poďme nato :)

LET´S GO ♥

Tak ako prvé začnem mojou najobľúbenejšiou bloggerkou. Musím sa priznať že ju nesledujem až tak dlho ale získala si ma hneď :) Je to nórska bloggerka- Madeleine Pedersen :)
Jej blog nájdete tu! A uznajte samy, je krásna a vôbec mi neprekáža že jej článkom nerozumiem :D 






A ako druhé som pripravila pre vás moje 3. najobľúbenejšie youtuberky :)
1. Z českej youtube scény je to jednoznačne Teri Blitzen, ktorú myslím že pozná každý jeden z vás takže len v rýchlosti som ju chcela spomenúť.



2.miesto v mojom rebríčku patrí Eve Glutowski ♥  Z tohto dievčaťa ide toľko pozitívnej energie, že mi stačilo prvých 10 sekúnd z jej videa a odber bol jasný :) Fakt vám odporúčam pozrieť si jej videá.




Tretia je Meredith Foster :) Často pozerám jej videá ale zase ako som v predošlom článku písala, či už sú to blogerky alebo youtuberky, poväčšine všetky robia videá na rovnaký štýl a Meredith tiež nie je výnimka :) Ale mám ju rada :)



Áá nesmiem zabudnúť ani na najlepšieho slovenského youtubera ♥ Gogomantv ♥ ktorý si tento titul drží už veľmi dlho, sledujem ho od začiatku a nikdy som to ešte neoľutovala :) Naozaj pre Goga palec hore, je neskutočný a som rada že zrovna takýto charizmatický človek reprezentuje Slovensko :) 




Tak to je teda z tohto príspevku všetko. Toto sú naozaj ľudia, ktorých sledujem každý jeden deň a oni sú takou mojou motiváciou a posúvajú ma ďalej v tom čo robím :) 
Dúfam že sa vám tento príspevok páčil a to je teda na dnes z #TRICSANDTIPS všetko :)
Zajtra si užite oblievačku poriadne :) babám želám veľa vody, chalanom veľa penazííí a vidíme sa v najbližšom príspevku ♥

Aký sú vaši favoriti spomedzi youtuberov či blogerov? :)

budem rada ak mi napíšete komentáre, možno natrafím aj na nejakých nových ľudí :)

Papa zatiaľ ♥










2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj,super článok :) Medzi moje oblubené bloggerky patríš samozrejme ty,ako inak,a tu ti posielam linky na dalšie super baby,ktoré pozerám vážne každý den.Dúfam že sa ti budú páčiť tak ako mne :)
KISSBOOK http://www.kissbook.cz/
http://thesaladbyleni.blogspot.sk/
Luci a NIcol sú bloggerky a ja vloggerky :)http://www.acupofstyle.com/

Unknown povedal(a)...

jééj ďakujem krásne :)